Spørgsmål & svar

>

Om Solfaktor DK

  • Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

    Dersom du ønsker hjælp er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

    Vi er til at træffe på telefon og mail:

    Vores åbningstider er:

    • Mandag – Fredag: 10:00 – 12.00, 13.00 – 15.00
    • Lørdag – Søndag, samt norske helligdager: Lukket

    Gælder dit spørsmål en ændring eller afbestilling må du kontakte vores kundeservice på mail, gælder det køb af tillæggsprodukter som f.eks bagage eller sæte eller andre spørsmål er du velkommen til at ringe til os.

    Kontakt SOLFAKTOR omgående dersom et akut problem opstår.
    Dersom du befinder dig på rejsen og oplever problemer med dit hotel eller din transfer må du kontakte enten Solfaktor eller hotell/transfer agenten direkte. Telefonnummeret står på dit rejsedokument.

  • Hvad er SOLFAKTOR?

    SOLFAKTOR er både et rejsebureau og en turoperatør. Vi  videreformidler rejser fra andre arrangører/turoperatør samt at vi sælger egne pakkerejser.

     

    En SOLFAKTOR-pakkerejse er sammensat af de billigste flybilletter på bestillingstidspunktet, sammen med de bedste priser på hotel, leilighed, transfer til/fra hotel samt lejebil. Vores søgemotor finder automatisk de beste priser tilbudt af vores samarbejdspartnere.

    Grundet gode priser og aftaler med flyselskaber, charteroperatører og hotel, kan vi ofte tilbyde vores rejser væsentlig billigere end om du bestiller samme rejsen seperat.

    Rejsegiganten AS er arrangør af SOLFAKTOR rejser.

     

    Hva er forskellen på SOLFAKTOR sammenlignet med en almindelig charterferie?

    • Vi har ingen repræsentanter på vores destinationer, og arrangerer ingen udflugter eller informasionsmøder.
    • Vores rejser er fleksible på antal rejsedage. Man kan bestille rejser fra 2 dager til langtidsferie.
    • Udvalget af destinationer er meget bredere end almindelige charteroperatører; Både storby, ski, eksotiske samt typiske rejser til syden.
    • På de fleste af vores rejsemål kan man bestille transport mellem lufthavn og hotel. På nogle få rejsemål må transport ordnes selv.
    • Vores rejser er stortset med rutefly/lavprisselskaber. I noen tilfælde køber vi sæder af charterselskaberne på deres charterfly.

     

    Hvad er lighederne mellem en charterferie og en ferie med SOLFAKTOR?

    • Som andre turoperatører er vi lovpålagt at give rejsegaranti, så trygheden er den samme. (Reisegaranti indebærer at Reisegiganten AS har penge på spærret konto hos Reisegarantifondet ved eventuel konkurs.)
    • Mange af vores rejser går ofte til de samme destinationer som charterselskaberne.
    • Hotelerne på vores destinationer er alt fra meget enkel standard til luksus-klasse. Standard på hotell er generelt mere enkelt på vores destinationer end hvad man forventer i Skandinavien.
    • På hoteller med All-inclusive vil denne service være i forhold til hotellets standard.
  • Hvor finder jeg vilkår og regler?
annonce